Inpakken! - Reisverslag uit Amersfoort, Nederland van Amber - WaarBenJij.nu Inpakken! - Reisverslag uit Amersfoort, Nederland van Amber - WaarBenJij.nu

Inpakken!

Blijf op de hoogte en volg Amber

17 Augustus 2012 | Nederland, Amersfoort

Morgen is de grote dag: met het vliegtuig naar Noorwegen :) Ik vertrek om 08.40 uur van schiphol en kom om 10.20 uur aan in Bergen.

Gelukkig hoef ik niet alleen te reizen. Wel zo gezellig want mijn vader gaat mee en dat heeft een groot voordeel: nu heb ik niet alleen mijn eigen tas om tot 23 kg vol te stouwen met kleren, maar kan ik ook mijn vaders tas vol proppen met ultra belangrijke spullen die zowiezo mee moeten naar noorwegen: dat maakt 46 kg bagage van mij alleen :D
Ik weet niet hoe de gemiddelde vakantiganger dat doet, maar ik moet alles vandaag nog pakken, de dag van te voren. Daar ben ik dus nog wel even mee bezig...

Jullie horen wel weer van me als ik ben aangekomen!
xxxxxxxxx

  • 17 Augustus 2012 - 12:46

    Amber :

    Oeh! Spannend!!!

  • 17 Augustus 2012 - 12:46

    Akke:

    Heeeel erg fijne reis en veel plezier daar, en laat zeker maar wat horen vanuit daar ja;) Ben benieuwd! X

  • 17 Augustus 2012 - 12:47

    Merlijn:

    Oepsie, net via Amber gereageerd... Maar nogmaals: Oeh, spannend!!!

  • 17 Augustus 2012 - 14:29

    Björn Van Hamel:

    Hele goede reis en start. Leuk dat Enno meegaat. Björn en Margriet

  • 17 Augustus 2012 - 16:08

    Terrie:

    Hele fijne reis! En heel veel plezier in Noorwegen. Ik volg je op de voet... :D

  • 17 Augustus 2012 - 16:17

    Frouke Thamrin:

    Hele goeie reis, veel plezier en geniet ervan.Super dat Ennno met je meereist, we kijken uit naar je volgende verslag. Dikke knuffels van ons allemaal.

  • 17 Augustus 2012 - 17:48

    Francesca:

    Leuk, nu al een verslag: "Inpakken".
    Fijn dat Enno meegaat, en dat je zo meer mee kan nemen.
    En morgen dus: "en wegwezen".

    Succes en een mooie tijd toegewenst in het hoge noorden !
    Puss ock Kram (In zweeds: Kus en Omhelzing)
    Francesca








  • 17 Augustus 2012 - 19:28

    Abe En Monika:

    Nogmaals een hele goede reis, en leuk dat we op deze manier mogen meegenieten.
    heel veel liefs van ons vieren

  • 17 Augustus 2012 - 21:20

    Roeland & Leondra:

    Een hele goede reis gewenst van ons en veel plezier in Noorwegen, wanneer begint je school? En laat pa alles maar lekker dragen :P. Leuk dat je een blog bijhoudt!

  • 18 Augustus 2012 - 08:41

    Menno Rientjes:

    Leuk dat je ons allemaal laat meegenieten!

    Het schijnt nog steeds prachtig zomer weer in Norwegen te zijn, dus zoveel bagage heb je toch niet nodig :-) Zullen wel allemaal boeken en laptops zijn ;-)

    Veel plezier en succes daar!

    Menno

  • 18 Augustus 2012 - 15:27

    Joost Van Hamel:

    Hoera het is zover. Wij wensen je een fantastisch jaar. Opa Joost +Leontien nu in Chernex

  • 18 Augustus 2012 - 20:04

    Mirjam:

    Lieve Amber en Enno,
    Vanavond skypen, hopen dat het lukt. Goed om te horen dat jullie in Lofthus zijn aangekomen. Ben heel benieuwd naar jullie reis. Vanmiddag was ook Merlijn weg, oppassen bij Maaike. Toen was het wel erg leeg en stil in huis. Ik verheug me erop jullie te zien en te horen. Liefs, mama/mirjam

  • 19 Augustus 2012 - 09:59

    Floor:

    Lieve Amber,

    Geniet van elk moment! Heel veel plezier en ik wil je graag een keer opzoeken. Liefs ook van Thijs en Elientje x

  • 19 Augustus 2012 - 15:57

    Conny:

    Hee Am!
    Wat leuk dat je avontuur begint! Heeeel grappig, ik ben vorige week nog 3 dagen in Lofthus geweest :)
    Veel plezier daar!
    x

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Amber

Welkom op mijn profiel! Om jullie op de hoogte te houden van mijn avonturen in Noorwegen.....

Actief sinds 16 Aug. 2012
Verslag gelezen: 411
Totaal aantal bezoekers 18440

Voorgaande reizen:

18 Augustus 2012 - 18 Mei 2013

Naar school in Lofthus, Noorwegen!

Landen bezocht: